زبان اسپرانتو

زبان اسپرانتو

زبان دوم برای همه
زبان اسپرانتو

زبان اسپرانتو

زبان دوم برای همه

یادگیری اسپرانتو

با سلام خدمت تمامی دوستانی که ابراز لطف کردند


از آنجا که سوال بسیاری از شما دوستان گرامی عدم موفقیت در پیدا کردن آموزشگاه زبان اسپرانتو بود، بر آن شدم تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنم و در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهم.

که در اسرع وقت در اختیار شما دوستان گرامی قرار خواهم داد.


نامه ای از یک دوست

saloton

سلام خدمت دوستان عزیز اسپرانتیست
من بهزاد رزاقی ساکن آمریکا و از دانش جویان اسپرانتو بودم . و افتخا‌ر شاگردی دکتر صاحب الزمانی در  و دکتر محمد پزشکی‌ را داشتم . در سال ۱۳۶۳ ایرانی‌ از استانبول با ترن  به همه کشور‌های اروپا‌ای شرقی‌ سفر کرده از از زبان اسپرانتو سود بردم . در این جا هم در زمینه طبّ سوزنی تحصیل کردم و در نظر دارم بیایم ایران و خدمت کنم . امیدوارم افتخا‌ر دیدن شما دوستان خوب را داشته باشم . ان سال‌ها با دوستان اسپرنیست کوه نوردی می‌‌کردیم و فقط اسپرانتو محاوره می‌‌کردیم و اگر کسی‌ فارسی حرف میزد یک تومن جریمه میشد ! اون پول‌ها  جمع می‌‌شد و وقت برگشتن در تجریش بستنی می‌‌خوردیم !

در فیس بوک هم با همین نام در خدمت هستم.
با مهر و احترام
بهزاد رزاقی

Behzad Razaghi  behzad.raaz@yahoo.com


نظرات 6 + ارسال نظر
مهرای ساغشکی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ق.ظ http://mehre1.blogfa.com

عقل و اخلاق جهان‌شُمول
linkchin100 - شنبه بیست و پنجم خرداد 1392
دلیل وجود شعر اسپرانتویی فارسی - شنبه بیست و پنجم خرداد 1392

Amir چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

Saluton ! man az Hamedan hastam va doost daram in zaban ra yad begiram

محمد یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ق.ظ

خیلی خوشحال شدم دوباره شروع بع فعالیت کردین

حامد پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:45 ب.ظ http://esperantist.blogfa.com

سالوتون چیوی گئامیکوی

جی استاس میا اونا رتیو پری اسپرانتو:

esperntist.blogfa.com

مصطفی فرخی شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:07 ب.ظ

با عرض سلام
چرا کتابهای اسلامی مذهب شیعه به زبان اسپرانتو نداریم. بعضی از دوستان خارجی در رابطه با زبان شیعه و یا شیعه شناسی سئوال می کنند. ولی متاسفانه کتابی در دست ندارم که جهت آنها ارسال کنم. چون بحث در مورد دین چیزی نیست که با چند خط معرفی بشه. لذا خواهشمند است راهنمایی فرمایید. در این رابطه چه باید کرد .
با تشکر مصطفی فرخی

با سلام
من یه جستجوی ساده انجام دادم و نام چند تا کتاب رو پیدا کردم.

La Nobla Korano ("The Noble Koran"). The holy book of Islam, with the Arabic original and Dr. Italo Chiussi's Esperanto translation in parallel columns.

Chiussi, Italo: Je la flanko de l' Profeto ("At the Prophet's Side"). The only book in the series originally written in Esperanto, a biography of Islam's greatest (and final) prophet, Mohammed.
موفق باشید

farhadaminzadeh دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:13 ب.ظ

sur la titro"lskribazho al la amiko"-نانه ای به یک دوست- en via unua pazho , "saluton" estas karekto. pardonu min.
ankaoue

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد